Shakin' Dudi

apeluje:

Stop Playbackowi!

Już 7231 osób (i nadal rośnie!) poparło akcję, dołącz do nas!

Wszystkie komentarze

« poprzednia | strona 2 z 13 | elementów 21–40 z 243 | następna »

~ErykErka 2009-12-05 19:07:40
Trzeba pamietać żeby
No właśnie, żeby nie piętnować zespołów które aby się pokazać czy też dotrzeć do większej ilości odbiorców muszą wystąpić w jakimś programie telewizyjnym i muszą tam zagrać z playboku "z łezką w oku", bo takie są np. ustalone z góry wymogi takiego programu albo zrezygnować z tego i szukać promocji na własną ręke, co dla początkujacego zespolu jest trudne a i znanym zespołom po zastoju sprawia to kłopot. Piętnujcie tych którzy grają z "playboku" na koncertach.
~BIBKA 2009-11-17 20:13:26
Stachursky
Ja odnośnie listy filmików playback'owych. Na liście znajduję sie filmik ze Stachurskim. Widać, że to była celówka a nie wpadka. Nie śpiewał od początku, lecz klaskał (już przed akcją z mikrofonem). Także ten filmik był nietrafiony. Trzeba było znaleźć inny dowód (taki, który ukaże ukrywany playback). Ps: Akcję popieram.
~do krystian staś 2009-11-16 16:34:57
Andrzej Lampert
byłam na wielu koncenrtach itd. i ten pan nie potrzebuje playbacku, ma świetny głos itd., więc śpiewa tak jak jest na płycie. po prostu świetnie :)
~adams93 pinger pl 2009-11-12 13:17:01
mandaryna jednak umie śpiewać
muszę was zaskoczyć ostatnio byłem na występie MANDARYNY!!! I ona wcale nie śpiewała z playbacku a na dodatek jej brzmienie było całkiem fajne ;)
Krystian Staś 2009-11-08 13:07:08
Andrzej Lampert
A co sądzicie o tym artyście?
~niezadowolony 2009-10-19 13:47:29
jestem za karaniem plejbekofcuf
jaro, niech sobie dysponują ile chcą, ale na koncertach musi być na sete, nie wyobrażam sobie żebym mógł ze swoim zespołem zagrać kiedykolwiek z plejbekiem. Jeżeli uważasz tę akcję za "tępą" to sorki ale, bez urazy, sam jesteś tępy
~jaro 2009-10-12 23:00:36
Tępa akcja
No i co że leci z playbecu - kiedyś to nagrał i ma prawo tym dysponować - fachowcy ze słomą w butach
~tomco66 2009-10-08 23:34:54
chałtura
Hej. Chałturze od la. Długo gralismy na żywca i nadal jesteśmy dużą kapelą (5 OSÓB) która jest w stanie grać na 100%. Niestety klienci sami dokonali wyboru - nie byliśmy w stanie wytrzymac konkurencji z kolesiami śpiewającymi do profesjonalnych playbacków. Od dwuch lat jesteśmy mądrzejsi i przystosowani. Ale marzę żeby znów jechać na setkę i wtedy zobaczymy co kto potrafi. Jeśli chodzi o koncerty to wole posłuchać młodych wykonawców dających czadu na 100 niz pseudo gwiazd - na takie nie chodzę. lubię kameralne imprezki z muzą na żywo. Pozdro
~kitkat0190 2009-10-04 19:11:43
POPIERAM
Muzycy ktorzy jada z Playbacka niesą warci słuchania i kupowania płyt , moim zdaniem powinno bć to karane. POPIERAM AKCJE mam tylko nadzieje ze nieskończy sie to tylko na akcji która niewniesie niczego nowego do świata muzykow pozdro..
~BlackOrange 2009-09-29 16:47:26
Wspieramy!
Zespół Black Orange wspiera inicjatywę! Zapraszamy na www.blackorange.com.pl
~Agudia 2009-09-26 21:13:48
Świetna akcja.
Moim zdaniem lepiej usłyszeć głupi koncert na żywo niż cudny na playbacku. !
Sabin18 2009-09-23 20:11:03
Na żywo też śpiewają
Byłąm na 3 koncertach feela po za tym pinu, video i Iwony Węgrowskiej. Koncerty były na żywo. Natomiast Stachursky i Gosia Andrzejewicz blejbeck na 100%
~guciekx 2009-09-22 17:38:40
POPIERAM !
Sam jestem muzykiem nie grałem nigdy z playbacku i nie zamierzam bo jako muzyk przekazuje emocje uczucia przez instrument a nie robie show. Solówek nie gram efektownych ( nie gram tappingiem appregiem, a niczym wolną ręką długie nuty z pięknym vibratem) Popieram całą akcję !
karbowy 2009-09-22 08:49:48
playback
Zgadzam się z Tomkiem K.,że ludzie powinni wiedzieć,czy idą na koncert czy na show.
Tomek K. 2009-09-01 12:48:36
Rozróżnienie koncert a show
Witam Znajomy grający kiedyś w USA mówił, że jest tam wyraźne rozróżnienie między koncertem a show. W Show wykorzystuje się elementy wizualne, taneczne itd. Natomiast koncert - jest występem artysty i MUSI być wykonywany na żywo. Myślę, że jeśli są ludzie chcący słuchać playbackowych artystów nie należy im tego zabraniać. Należy tylko WYRAŹNIE informować - "to jest show a nie koncert". Czytałem też "listę marnotrawców" - szkoda, że poszło to w stronę piętnowania wykonawców - moim zdaniem "marnotrawcy" to przede wszystkim urzędnicy odpowiedzialni za kulturę z samorządach, którzy wydają publiczne pieniądze na "koncerty", które nie są prawdziwymi koncertami - myślę, że napiętnowanie właśnie takich miast mogłoby być skuteczniejsze. Jeśli ktoś chce np. obejrzeć śpiewającą z playbacku Mandarynę czy inną "wokalistkę" i zapłacić za to z własnej kieszeni to jego sprawa i nie mam nic przeciwko takim show. Byleby było wyraźnie określono za co się płaci.
~popierający_24 2009-08-30 21:08:25
BARDZO DOBRA AKCJA c.d.
Myślę,że takie akcje jak Wasza są potrzebne i całym sercem je popieram - płacę za bilet/wykonawca dostaje za koncert wielkie pieniądze - ma zatem bezwzględny i bezdyskusyjny OBOWIĄZEK przyłożyć się do występu poprzez granie i śpiewanie od początku do końca na żywo! Amen.
~popierający_24 2009-08-30 21:08:00
BARDZO DOBRA AKCJA
Może nie od razu całkowicie zakazać używania playbacku/półplaybacku ale w zamian można by wprowadzić surowe restrykcje dla tych,którzy zdecydują się go używać podczas koncertów. Chodzi o to,żeby wszelkim chałturnikom przestało się opłacić "jechanie" z taśmy. Pomysłów jest kilka: a) zwrot całości kasy za bilety niezadowolonym fanom; b) zmniejszenie gaży dla "odtwórców" co najmniej o 50% (jeżeli koncert organizuje telewizja/UM danego miasta/duży zakład pracy (np.Elektrownia Bełchatów); c) utworzenie specjalnego rejestru chałturników grających z playbacku dostępnego dla wszystkich w internecie (info o tym kto,gdzie,kiedy i ile razy występował z taśmy plus do tego jakieś kompromitujące takich "artystów" materiały video; d) po występie z playbacku w momencie schodzenia "gwiazdy" ze sceny organizator powinien na cały regulator puścić nagrane oklaski publiczności :p
~olka22 2009-08-30 20:46:08
Są i tacy,którzy szanują swoich fanów
Byłam na wielu koncertach i mogę Was zapewnić,że jednak w Polsce przeważają szanujący się wokaliści i zespoły,które nie pozwalają sobie na granie z taśmy szczególnie na koncertach plenerowych czy płatnych. Wśród nich np.COMA, Hey, T.Love, Cool Kids of Death, Armia, Perfect,Wilki,Lady Pank,Video czy choćby ostatnio Patrycja Markowska czy Tomek Makowiecki. Chałturzą przeważnie Ci bez talentu albo Ci,którym już zwyczajnie się nie chce, np. taki Grzesiek Skawiński - głos już nie ten a więc Kombi praktycznie na każdym koncercie leci z taśmy :/ niestety! To samo można powiedzieć o Papa D. a ostatnio też niestety o Formacji Nieżywych Shabuff - Olek Klepacz praktycznie nie kryje się z tym,że rusza ustami w rytm nagrań z płyty... To samo Feel - nigdy nie byłam ich fanką ale miałam okazję zobaczyć ich na żywo 2 razy i za każdym razem grali z perfidnego playbacku...
~WoodyAntyPlayback 2009-08-27 23:41:47
Playback to GÓWNO
ktoś kto gra lub śpiewa z playbacka nie jest muzykiem, ale błaznem i totalnym ZEREM
~Olaf 2009-08-26 15:23:28
Komercha niedługo będzie w odwrocie
Ostatnio, zupełnie przypadkiem byłem na koncercie popowej Farby w Krasocinie koło Włoszczowej - zespół jakich wiele, ale to zrobili na scenie to mnie zadziwiło. Zamiast słodkich melodii puszczanych z playbacku, które latają w radiach usłyszałem prawdziwy, rockowy koncert!!!!! A więc jednak można nie ściemniać i grać na 100% Ciekawe, czy stać na to inne komercyjne gwiazdy?

Twoje zdanie

Gramy wyłącznie na żywo!